26 Aralık 2010 Pazar

Suçlama Beni


Suçlama beni böyle bırakıp gidiyorum diye
Bağrımı yakan bir yaradır bu ayrılık şimdi
Bil ki kanımdadır sevişmelerin yangını
Öylece girerken gecenin bağrına
Taşıyorum sımsıcak gülümşeyişini
Yaşanan günler hayatı oyarak gedikler açıyor
Durulur mu artık durgun sularda bekleyerek seheri

Talan ediliyor bahar ve aşk
Öyle bir soyun ki duracak gibi değil
Vurmazsak eğer kendimizi yola
Yaşamak zorunlu kurtarılırsa eğer bahar ve aşk
Ve şimdi hayat acı yeşil bir kader renginde
Hayatın ve sevincin kaderinin altettiği yer
Kavganın ortasıdır ki umudun çiçeklenişi
Aşkın yengisidir bu

Söylenecek bütün sözler
Sevincin ve sevdanın savunulmasına dairdir
Ve şimdi onlar yaralarını saracak birilerini beklemektedirler
Ey anısıyla kalbimi yakan
Kederlenme hemen ve suçlama beni
Böyle bırakıp gidiyorum diye


Ahmet TELLİ

Hiç yorum yok: